WIRTUALNY ASYSTENT

NEURONIKOS – dzięki niemu zaoszczędzisz swój cenny czas! Zamiast dopisywać kolejne zadania do Twojej listy “do zrobienia  rozpocznij ze mną współpracę, a ja wykonam je dla Ciebie!

Zajmuje się  pomocą w sprawach związanych z pracami administracyjno-biurowymi  (wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura) Mogę zająć się np:


Obsługa konta pocztowego (mail) i tradycyjnej oraz zarządzanie dokumentacją:
  • obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej
  • Obsługa poczty internetowej: odbieranie i sortowanie maili, tworzenie folderów i reguł.
  • edytowanie i formatowanie dokumentów
  • konwersja dokumentów
  • korekta i przepisywanie tekstów
  • opracowywanie raportów i analiz
  • przygotowywanie ogłoszeń
  • transkrypcja, przepisywanie teksów
Budowanie baz danych i prowadzenie kalendarza, organizacja biurowa:
  • organizacja kalendarza spotkań
  • Przygotowywanie arkuszy, raportów (dziennych, miesięcznych), wprowadzenie danych.
  • Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza excel
  • zarządzanie bazami danych
  • Przygotowanie prezentacji z przygotowanym konspektem (PowerPoint)
Media społecznościowe:
  • zarządzanie Fanpagem na Facebooku
  • zarządzanie profilami na Instagramie i Twitterze
  • drobne grafiki na potrzeby mediów społecznościowych (Canva)
  • obróbka grafik na potrzeby mediów społecznościowych
  • zarządzanie stroną internetową (WordPress)
  • aktualizacje strony internetowej (WordPress)
  • monitorowanie treści online
  • obsługa klienta online (email, media społecznościowe)
  • pisanie treści
  • korekta / edytowanie tekstów
  • research internetowy
  • newsletter
  • transkrypcja
Obsługa sklepu:
  • Obsługa sklepu internetowego (opisy, aktualizacje, grafika, SEO)
  • Aktualizacja oraz wrzucanie nowych produktów do e-sklepu
Research rynku:
  • poszukiwanie i analiza potencjalnych klientów
  • monitoring konkurencji
  • poszukiwanie produktów lub usług
  • odszukiwanie faktów i liczb
  • research zadanego tematu
Zadania osobiste:
  • Planowanie podróży biznesowych,
  • Wyszukiwanie sal konferencyjnych, noclegów itp.
  • Pomoc w zakupach online

Dlaczego warto Przedsiębiorco skorzystać z moich usług?

  • nie musisz zatrudniać dodatkowego pracownika,
  • nie martwisz się o sprawy organizacyjne,
  • skupiasz się tylko na tym co jest dla Ciebie ważne! Czas jest najcenniejszy i zdrowie!
  • nie martwisz się o zastępstwa, zwolnienia chorobowe i urlopy,
  • oszczędności w liczbach:

    DODATKOWYCH WOLNYCH DNI W ROKU

    TYLE PLN ZAOSZCZĘDZISZ MIESIĘCZNIE NA ZUS

    TYLE PLN ZAOSZCZĘDZISZ NA WYPŁATY

     

Posiadam w tym zakresie odpowiednie wykształcenie z zakresu: Researchera – brokera informacji (dyplom Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych) oraz podyplomowo z zakresu Psychologii Sądowej (jestem w trakcie ukończenia szkoły policealnej administracji – IV semestr) oraz ukończony szereg specjalistycznych kursów i szkoleń m.in.:

1. z zakresu redagowania pism i dokumentów oraz tworzenia baz danych:
  • Redagowanie pism urzędowych,
  • Bazy danych – podstawy projektowania baz danych,
  • Wyszukiwanie informacji w otwartych zasobach Internetu,
  • Specjalista ds. dokumentacji medycznej,
  • Profesjonalny sekretariat,
  • Pracownik administracyjno-biurowy 120 godzin,
2. z zakresu obsługi klienta:
  • Obsługa klienta,
  • Trudny klient,
  • EQUAL – Profesjonalne techniki i obsługi klienta,
  • Szereg szkoleń związany z obiegiem informacji w firmie, spotkań z klientem
3. z zakresu reklamy, marketingu, promocji: 
  • Autoprezentacja w sieci,
  • Reklama w e-biznesie,
  • Teoria i praktyka marketingu,
  • Media społecznościowe w biznesie,
  • Specjalista ds. marketingu i reklamy – 100 godzin.

Zapraszam serdecznie do współpracy!

“Rzeczy niemożliwe robię od ręki – na cuda musisz poczekać” 🙂