NEURONIKOS – dzięki niemu zaoszczędzisz swój cenny czas! Zamiast dopisywać kolejne zadania do Twojej listy “do zrobienia rozpocznij ze mną współpracę, a ja wykonam je dla Ciebie!
Zajmuje się pomocą w sprawach związanych z pracami administracyjno-biurowymi (wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura) Mogę zająć się np:
Obsługa konta pocztowego (mail) i tradycyjnej oraz zarządzanie dokumentacją:
- obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej
- Obsługa poczty internetowej: odbieranie i sortowanie maili, tworzenie folderów i reguł.
- edytowanie i formatowanie dokumentów
- konwersja dokumentów
- korekta i przepisywanie tekstów
- opracowywanie raportów i analiz
- przygotowywanie ogłoszeń
- transkrypcja, przepisywanie teksów
Budowanie baz danych i prowadzenie kalendarza, organizacja biurowa:
- organizacja kalendarza spotkań
- Przygotowywanie arkuszy, raportów (dziennych, miesięcznych), wprowadzenie danych.
- Uzupełnienie istniejących lub wprowadzanie nowych danych do arkusza excel
- zarządzanie bazami danych
- Przygotowanie prezentacji z przygotowanym konspektem (PowerPoint)
Media społecznościowe:
- zarządzanie Fanpagem na Facebooku
- zarządzanie profilami na Instagramie i Twitterze
- drobne grafiki na potrzeby mediów społecznościowych (Canva)
- obróbka grafik na potrzeby mediów społecznościowych
- zarządzanie stroną internetową (WordPress)
- aktualizacje strony internetowej (WordPress)
- monitorowanie treści online
- obsługa klienta online (email, media społecznościowe)
- pisanie treści
- korekta / edytowanie tekstów
- research internetowy
- newsletter
- transkrypcja
Obsługa sklepu:
- Obsługa sklepu internetowego (opisy, aktualizacje, grafika, SEO)
- Aktualizacja oraz wrzucanie nowych produktów do e-sklepu
Research rynku:
- poszukiwanie i analiza potencjalnych klientów
- monitoring konkurencji
- poszukiwanie produktów lub usług
- odszukiwanie faktów i liczb
- research zadanego tematu
Zadania osobiste:
- Planowanie podróży biznesowych,
- Wyszukiwanie sal konferencyjnych, noclegów itp.
- Pomoc w zakupach online
Dlaczego warto Przedsiębiorco skorzystać z moich usług?
-
nie musisz zatrudniać dodatkowego pracownika,
-
nie martwisz się o sprawy organizacyjne,
-
skupiasz się tylko na tym co jest dla Ciebie ważne! Czas jest najcenniejszy i zdrowie!
-
nie martwisz się o zastępstwa, zwolnienia chorobowe i urlopy,
-
oszczędności w liczbach:
Posiadam w tym zakresie odpowiednie wykształcenie z zakresu: Researchera – brokera informacji (dyplom Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych) oraz podyplomowo z zakresu Psychologii Sądowej (jestem w trakcie ukończenia szkoły policealnej administracji – IV semestr) oraz ukończony szereg specjalistycznych kursów i szkoleń m.in.:
1. z zakresu redagowania pism i dokumentów oraz tworzenia baz danych:
-
Redagowanie pism urzędowych,
-
Bazy danych – podstawy projektowania baz danych,
-
Wyszukiwanie informacji w otwartych zasobach Internetu,
-
Specjalista ds. dokumentacji medycznej,
-
Profesjonalny sekretariat,
-
Pracownik administracyjno-biurowy 120 godzin,
2. z zakresu obsługi klienta:
-
Obsługa klienta,
-
Trudny klient,
-
EQUAL – Profesjonalne techniki i obsługi klienta,
-
Szereg szkoleń związany z obiegiem informacji w firmie, spotkań z klientem
3. z zakresu reklamy, marketingu, promocji:
-
Autoprezentacja w sieci,
-
Reklama w e-biznesie,
-
Teoria i praktyka marketingu,
-
Media społecznościowe w biznesie,
-
Specjalista ds. marketingu i reklamy – 100 godzin.
Zapraszam serdecznie do współpracy!
“Rzeczy niemożliwe robię od ręki – na cuda musisz poczekać” 🙂