Wirtualny asystent biurowy dla firm
Miejsce Twojego dodatkowego czasu. Mniej Twoich obowiązków = więcej czasu dla siebie i dla rodziny!
Wirtualny asystent to osoba w sumie czasem “człowiek orkiestra”, która pracuje głównie dla małych firm. Często firm nie stać na utworzenie osobnego stanowiska związanego z pracami biurowymi, administracyjnymi. Nie zawsze też firma potrzebuje na stałe tego typu usług, dlatego świetnym rozwiązaniem jest praca z Wirtualnym asystentem biurowym.
Wirtualny asystent to dobre rozwiązanie dla firm. To oszczędność głównie finansów, ale również miejsca w pracy (nie trzeba tworzyć osobnego stanowiska pracy).
Dlaczego warto? Korzyści ze współpracy:
- Skupiasz się tylko na tym co lubisz robić,
- Nie martwisz się o zastępstwa, zwolnienia chorobowe i urlopy,
- Nie zaprzątasz sobie głowy kwestiami organizacyjnymi,
- Oszczędności związane z utworzeniem osobnego stanowiska – możesz przeznaczyć na wakacje z rodziną ,
- Nie musisz się martwić o zapewnianie odpowiedniego stanowiska pracy.
Przykładowe zadania pomocy biurowej online to:
- opieka nad kalendarzem – ustalanie terminów spotkań,
- odpowiadanie na maile, pisanie maili,
- sporządzanie i uzupełnianie dokumentów, raportów, umów,
- wyszukiwanie informacji na zadaną tematykę,
- tworzenie prezentacji multimedialnych na spotkania biznesowe,
- porównywanie ofert, zleceń,
- zarządzanie treścią na stronie www i/lub na profilu społecznościowym,
- tworzenie baz danych.
Zajmij się tym co lubisz robić najbardziej. Resztę spraw zwyczajnie możesz delegować – swojemu prywatnemu “poszukiwaczowi dodatkowego czasu”.